مقالات

معرفی چند مارک لوازم خانگی خارجی

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی خود از برندهای خارجی هستید، در ادامه تعدادی از برندهایی که در دنیا طرفدار زیادی دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند کنوود
کنوود از آن برندهایی است که ایرانیان نام آن را می‌دانند و خیلی از ما محصولات کنوود را استفاده کرده‌ایم. کنوود یک برند معتبر ژاپنی است که در سال ۱۹۴۷ آغاز به کار کرد. اکثر لوازم برقی که کنوود تولید کرده، لوازم آشپزخانه هستند. مانند چای ساز، هواپز، همزن برقی و موارد دیگر از این قبیل. اما این برند لوازم خانگی دیگری نظیر جاروبرقی و اتو بخار نیز تولید کرده تا بتوانید خانه‌ی خود را با تمامی محصولات این برند تجهیز کنید. کنوود آن قدر برند خوش ساخت و مطمئنی است که از نظر خیلی از کاربران بهترین برند لوازم خانگی در جهان به شمار می‌اید.

برند سامسونگ
سامسونگ یک برند معتبر کره‌ای است که اکثرا آن را با موبایل، هندزفری و این قبیل گجت‌ها می‌شناسیم. با این حال، شما برای خرید لوازم خانگی خود نیز می‌توانید روی این برند حساب ویژه‌ای باز کنید. انواع یخچال فریزر سامسونگ، لوازم پخت و پز، تلویزیون و دیگر لوازم صوتی تصویری، لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و خیلی محصولات دیگر را می‌توانید از این برند تهیه و استفاده کنید.

برند ال جی
اگر بخواهید خانه‌ی خود را با محصولات یک برند درجه یک و معتبر خارجی تجهیز کنید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که پیش‌رو دارید برند لوازم خانگی ال جی است. ال جی یک برند ژاپنی است که از دیرباز به تولید لوازم برقی خانگی مشغول بوده است. کولر گازی، تلویزیون، مانیتور، مایکروفر، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و خیلی موارد دیگر را می‌توانید از این برند ناب و معتبر تهیه کنید و تا سالیان سال بدون نیاز به تعمیر یا جایگزینی استفاده نمایید.
برند فیلیپس
این برند هلندی، دیگر برندی است که می‌توانید آشپزخانه و دیگر بخش‌های خود را با محصولاتش با خیال راحت تجهیز کنید. مارک فیلیپس سال‌هاست که در ایران شناخته شده است. فیلیپس انواع لوازم آشپزخانه از جمله اسپرسوساز، چای ساز، مخلوط کن، پلوپز و غذاساز تا دیگر لوازم خانه از جمله اتو، جاروبرقی و خیلی موارد دیگر را تولید کرده است. فیلیپس همواره و همیشه تلاش کرده تا لوازم خود را با توجه به نیاز روز ارتقا داده و آن‌ها را بهتر از قبل کند. بنابراین اگر می‌خواهید لوازمی متناسب با استاندارد روز و کیفیت فوق‌العاده خریداری کنید، فیلیپس برندی است که باید به سراغش بروید.

برند بوش
بوش یکی دیگر از برندهایی است که باید در نظر داشته باشید. این برند آلمانی را از سال‌ها پیش می‌شناسیم و محصولات آن را کم و بیش استفاده کرده‌ایم. بوش سعی کرده تا با قیمتی منصفانه محصولاتی مرغوب تولید کند. از انواع محصولات بوش می‌توانیم به جاروبرقی‌های بوش، ماشین ظرفشویی بوش، غذاساز و آبمیوه‌گیری بوش، و خیلی دیگر از لوازم خانگی اشاره کنیم. لوازم خانگی بوش همگی محصولاتی کم مصرف بوده که تاثیر کمی بر قبض برق شما می‌گذارد و با عملکرد خوبی که دارند، حتما شما را راضی خواهند کرد. بنابراین اگر دوست دارید لوازم خانگی که تهیه می‌کنید از برندهای خارجی باشند، این برند آلمانی درجه یک را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری